Miss perfect.

Jag tror inte folk har fattat riktigt än. Som jag skrev tidigare så får man helt enkelt läsa den med en nypa salt! Jag är inte rädd över att skriva ner det jag tycker och tänker om människor, jag ser ingen mening med att dölja allt hat när man mår bättre av att få ut allting. Jag har min åsikt precis som alla andra och sen när blev det fel?? Jag skriver det du tänker tyst om helt enkelt... Det här är jag, ärlig och rak. Take it or leave it, kom inte tillbaka om du inte tål mig helt enkelt, så svårt kan det väl inte vara? Grr*

Fuck you hoe i doent mean that!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Men fuck you to.

2009-03-22 @ 12:32:34
Postat av: Jossan

VEM FÖREDRAR DU KISSIE ELLER BLONDINBELLA???



www.wzp.blogg.se



Men hallå, det är ur en låt! haha

2009-03-22 @ 12:33:20
URL: http://wzp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0